1.Կետերի փոխարեն մի այնպիսի բառ գրիր, որ աջ և ձախ գրված բառերի հետ բարդ բառ կազմի:
Ոսկի….արձակ
նկար….քանդակ
սեղան….տեր
սուրբ….զարդ
մայր….պետ
գինի….ընկեր
խաղ…. վայր
մայր….որդի
խաղ…. մերձ
2. Յուրաքանչյուր բառի համար գրիր 1-ական հոմանիշ և հականիշ բառ:
Դյուրին-Հեշտ,դժվարին
ապաշնորհ-Անշնորհք,շնորհալի
մեղմ-Թույլ, ուժեղ
ազնիվ-պարկեշտ,անազնիվ
ապերախտ-երախտագետ,անշնորհակալ
անդորրություն-Խաղաղություն,աղմուկ
անարատ-անբիծ, արատավոր
պարկեշտ-Համեստ, անպարկեշտ
վիթխարի-մեծ,թզուկ
հանդուգն-Համարձակ, խոնարհ
եռանդուն-Աշխույժ, պասիվ
գթառատ-Առատագութ, անգութ
Հայերենի երկհնչյունները
Յ կիսաձայնը միանում է որևէ ձայնավորի և երկհնչյուն կազմում: Հայերենի երկհնչյուններն են՝
- այ- հայր, մայր, գայլ
- յա- մատյան, կյանք, ոսկյա
- ույ- լույս, բույն, գույն
- յու-բյուր, առյուծ
- ոյ- խոյ, գոյ
- յո-յոթ, յոդ
- եյ- թեյ, Սերգեյ
- յի- տնային, խաղայի:
Երկհնչյուն է նաև ե-ն, որը բառասկզբում և ձայնավորից հետո՝ բառամիջում, արտասանվում է յէ, օրինակ՝ եղբայր, ամենաերկարակյաց:
Եթե յ-ն երկու ձայնավորների միջև է գտնվում, այն երկհնչյուն է կազմում իրենից հետո եկող ձայնավորի հետ: Օրինակ՝ կարդայի բառում երկհնչյուն է ոչ թե այ-ը, այլ յի-ն:
3. Գտնե՛լ, թե որ բառերի կազմության ժամանակ է կատարվել երկհնչյունի հնչյունափոխություն։
Լուսավոր, հրեղեն, աստղազարդ, վայրկենորեն, ձնծաղիկ, նվիրատվություն, ալրափոշի, անկյունաչափ, բնավեր, գունատ, ձկնաբուծարան, դռնակ, եղջերափող, միութենական, մանկական, սառցարան, մատենագիր, բուրավետ, մշակութային, տարեվերջ, արնանման, առօրեական, այգեպան, մթերային, զգուշություն:
4. Տրված բառերում ընդգծիր երկհնչյունները, շարքը ավելացրու ևս 10-ը բառով:
Մարմարյա, գյուտ, հորեղբայր, յոթանասուն, արդյոք, նյութ, հյուրասիրություն, տեսաերիզ, մակույկ, պաշտոնյա, քաղաքամայր, նյարդ, կյանք, հնչյուն, գործունյա, հայելազարդ, շագանակագույն: