Posted in Մայրենի

Գործնական աշխատանք

Լրացնել հետևյալ առածներում բացթողնված բառերըդրանք ընտրելով տրվածներից:
Ծանր, պաղ, լավ, սև, անպտուղ, անուշ, զորավոր, շիտակ, արդար, ոսկե, լավ:

Լեզու կա լավ է, լեզուն կա` լեղի:
արդար յուղը ջրի տակ չի մնա:
Սպիտակ փողը սև օրվա համար է:
Խելքը ոսկե թագ է, ամեն մարդու գլխին չի լինում:
անպտուղ ծառին քար գցող չի լինի:
Հեռավոր սուրբը անուշ կլինի:
ծանր քարը իր տեղում կմնա:
լավ աղջիկը յոթ տղա արժե:
շիտակ խոսքը հանաքով կասեն:
զորավոր  հնձվորը դաշտում  էլ կհնձի, սարում էլ:
պաղ ապուր, շան կերակուր:

Հետևյալ առածների մեջ կետերի փոխարեն գրել նշված բառերի  հականիշները:
երիտասարդ աչքով աղջիկ առ, ահելի աչքով`ձի:
Գիտունի հետ քար քաշի, անգետ հետ փլավ մի կեր:
Ծամը երկար, խելքը` կարճ:
Թոկի երկարն է լավ, խոսքի` կարճը :
Գիժը մի քար գցեց ծովը, հազար խելոք չկարողացան հանել:
Խոսքը մեծին, ջուրը` փոքրին:
Փորձված թանը անփորձ մածունից լավ է:
Սև սիրտ, սպիտակ ատամ:
Մինչև հաստ բարակի, բարակի հոգին դուրս կգա:
Թանկից էժան չկա:

Տրված տեղանուններից -ացի, -յան և -ական ածանցներով կազմել նոր բառեր::

Սև ծով, Փոքր Ասիա, Նոր Զելանդիա, Միջին Ասիա, Հարավային Ամերիկա, Արևմտյան Եվրոպա, Խաղաղ օվկիանոս, Հարավային Կորեա:
Սև ծովացի
փոքր ասիացի
նոր զելանդիացի
միջին ասիացի
հարավային ամերիկացի
արևմտյան եվրոպացի
խաղախ օվկիանոսացիական
հարավային կորեացի
Կետերի  փոխարեն գրել համապատասխան  ածանցները:

անկենդան, անկամ, չխոսկան, անգետ, հայրիկ, կիսակ, փառք, վայրէջք, աղ—, արևել—, եռանդ—, ազդ—, դողդոջ—, հնչ—, համ—:

Leave a comment