Posted in Մայրենի

մայենի

1․Տրված շարքից կազմիր հականիշների զույգեր։
Նզովք-օրհնություն
երբեք-միշտ
ընդարձակ-սեղմ
համր-խոսուն
փութկոտ-ծանրաշարժ
վտիտ-մարմնեղ
խոպան-արգավանդ
պարպել-լիցքավորել
դյուրին-խրթին

2․Բառարանի օգնությամբ գրիր տրված բառերի բացատրությունը:
Տրտմել-տխրել                                    

վաղորդյան-վաղ առավոտյան

մեղանչել-մեղք, հանցանք, գործել

մաքառել-պայքարել

անտունի-ժողովրդական երգ

դրվատել-գովել

երկնչել-վախենալ
3․Համապատասխանեցրու դարձվածքները տրված բացատրություններին:
Գլուխը լցնել-դրդել մի արարքի
թևերը փռել-պաշտպանել  
աստծու կրակ-չարաճճի
արյունը ջուր դառնալ-վախենալ
առաջին ջութակ-գլխավոր դեմք 

4․Բառակազմական վերլուծության ենթարկիր տրված բառերը
օրինակ՝ միջնապատ-մեջ(արմատ)+ին(ածանց)+ա(հոդակապ)+պատ(արմատ)


թրաշուշան-թուր(արմատ)+ա(հոդակապ)+շուշան(արմատ)

տխրալի-տխուր(արմատ)+ա(հոդակապ)+լի(արմատ)

պարագիծ-

շքերթ-շուք(արմատ)+երթ(արմատ)

տնանկ-տուն(արմատ)+ա(հոդակապ)+ընկնել(արմատ)

տնտեսուհի-տուն(արմատ)+տեսնել(արմատ)+ուհի(ածանց)

հարսնացու-հարս(արմատ)+նացու(ածանց)

ջրամբար-ջուր(արմատ)+ամ(ածանց)+բար(արմատ)

նախագիծ-նախ(նախածանց)+ա(հոդակապ)+գիծ(արմատ)


5․Տրված բարդ բառերի առաջին բաղադրիչները փոխելով՝ ստացիր նոր բարդ բառեր․

գինետուն- վաճառատուն, թոնրատուն
բարձրաձայն —ցածրաձայն,բաղաձայն,համաձայն
երկաթուղի-ճոպանուղի,ճեմուղի
կալվածատեր-գանձատեր,տանուտեր
աշնանամուտ-լուսամուտ,արևամուտ
մեքենավար-ինքնավար,նավավար
ցուցանիշ-երկնիշ,միանիշ
պարերգ-խմբերք,գովերք
երգարվեստ-գեղարվեստ,պարարվեստ
հեռախոս-բարձրախոս,ցածրախոս

Leave a comment