Պարապմունք 104.
1) Լուծե՛ք հավասարումը.
ա) x – 832 = 174,
832+174=1006
x=1006
բ) 1405 – x = 108
1405-108=1297
x=1297
գ) x + 818 = 896
896-818=72
x=72
դ) x – 303 = 27
303+27=340
x=340
ե) 84 + x = 124
124+84=208
զ) 2003 + x = 4561
4561-2003=2258
x=2258
2) Հավասարման արմա՞տն է արդյոք 3 թիվը.
ա) x – 3 = 0
0+3=3
x=3 այո
բ) x – 5 = 0
0+5=5
x=5 ոչ
գ) 7 – x = 0
0+7=7
x=7ոչ
դ) 3 – x = 0
0+3=3
x=3 այո
ե) 2 ⋅ x = 6
6:2=3
x=3 այո
զ) x = 6 – x
x=3 այո
3) Կազմե՛ք հավասարում և լուծե՛ք այն.
ա) x թվին գումարել են 4 և ստացել են 19:
19-4=15
x=15
բ) x թվից հանել են 10 և ստացել են 7:
10+7=17
x=17
գ) 35-ից հանել են x թիվը և ստացել են 5
35-5=30
x=30
դ) 11-ին գումարել են x թիվը և ստացել են 25:
25-11=14
x=14
4.Հետևյալ խնդիրները լուծե՛ք հավասարումներ կազմելու միջոցով.
Տուփի մեջ կոճակներ կային։ Երբ տուփի մեջ դրեցին ևս 30 կոճակ, դրանց քանակը դարձավ 95։ Սկզբում քանի՞ կոճակ կար տուփի մեջ։
95-30=65
x=65
5.ABC եռանկյան պարագիծը 57 սմ է, AB կողմի երկարությունը՝ 26 սմ, AC-ինը՝ 10 սմ։ Որքա՞ն է BC կողմի երկարությունը։
57-(26+10)=x
x=21
6.Գտե՛ք անհավասարման լուծումը. ամբողջ թվերը միայն նշի՛ր.
ա) 2 < x < 8
x=6
բ) 0 < x < 10
x=4
գ) –7 < x <12
x=-1
դ) –2 < x < 3
-1
7.Բավարարո՞ւմ է արդյոք 2 թիվը տրված անհավասարմանը.
ա) x < 3
x=2
բ) x > 4
x=3
գ) 5x > 0
x=1
դ) 2x < 3
x=1