Posted in Մայրենի
  1. Բառաշարքում ընդգծել բայերը:
    Զրնգալ, գազազել, սիրեցյալ, գրոհել, ծխալ, բզզալ, հավելյալ, ջահել, կարդալ, ուղեկալ, շանթարգել, ալարել, կանխակալ:
  2. Բառաշարքում ընդգծել 5 ածանցավոր գոյական:
    Հաճախորդ, անձրևորդ, բացատ, բաճկոն, բանվոր, ծամոն, լուսադեմ, գրպան, իշխան:
  3. Բառաշարքում ընդգծել 5 բարդածանցավոր գոյական:
    Քարածուխ, կրակմարիչ, քաղաքագիտություն, դիմափոշի, դիտորդ, ջրասուզակ, տասնամյակ, լեռնաշխարհ, սփյուռքահայ:
  4. Բառաշարքում ընդգծել հոգնակի թվով 5 գոյական:
    Գրաբեր, սուսեր, գրքեր, լապտեր, կայքեր, հրավեր, պարկեր, երկնաքեր, նվեր, թիեր:
  5. Բառաշարքում ընդգծել գերադրական աստիճանի 5 ածական:
    Խստագույն, շագանակագույն, չարագույն, հզորագույն, նռնագույն, բոցագույն, փոքրագույն, լավագույն, ցորնագույն:
  6. Բառաշարքում առանձնացնել 5 դասական թվական:
    Քսանմեկերորդ, հարյուր մեկ, մեկ չորրորդ, առաջին, չորրորդ, հնգյակ, հարյուրերորդ, երեք քառորդ, իններորդ:
  7. Բառաշարքում առանձնացնել 3-ական տեղի, ժամանակի,ձևի չափի մակբայ:

    տեղի-շուրջբոլորը, ամենուրեք
    ձևի-Գաղտագողի, շատ, բարեկամաբար, արագ-արագ
    ժամանակի-օրեցօր, այժմ, հավիտյան, ամբողջովին
    չափի-ամենևին, ներքև
  8. Բառաշարքում առանձնացնել 5 հետադրություն:
    Հանուն, առթիվ, պես, առանց, նկատմամբ, նախքան, հօգուտ, հետ, համար:
Posted in Մայրենի

Դպրոցական տարիներս

Ես իմ քյանքում փոխելեմ 4 դպրոց։ Առաջին իմ դպրոցը եղել է <Ադամյան> դպրոցը, այնտեղ շատ լավ չէր որովհետև նա փոքր էր ու հեռու, բայց ես այնտեղ չեմ սովորել երկար մակսիմում երկու ամիս։ Իմ երկրորրդ դպրոցը եղել է <Մեսրոպ Մաշտոց> դպրոցը, այնտեղ ես սովորելեմ ամենա երկարը մինչև չորրորդ դասարան բայց ես այդ դպրոցից ստացա երջանկություն նա շատ լավ դպրոցեր և շատ մեծ, այնտեղ մենք դասերից հետո մնումեինք դասապատրաստման և չէինք կարող գնալ տուն մենք մնում եինք մինչև 17։30։
Իմ երրորդ դպրոցը եղել է <Գազպրոմ> դա շատ մեծ դպրոցեր և ուներ չորս մասնաշենք առաջինում մանկապարտեզներ երկրորրդում դպրոց երորրդում ֆուտբոլի և ըմպշամարտի դաշտ, իսկ չորրորդում սահադաշտ, գազպրոմ դպրոցը շատ մեծ է և լավը, բայց այնտեղ շատ վատեին սովորեցնում և նա հեռուեր ինչպես ադամյան դպրոցը։ ԵՎ վերյին դպրոցը եղել է միջին դպրոցը
<Բլեյան> այստեղ ել է լավ ինչպես մեսրոպ մաշտոցը ստեղ շատ բաներ կան իմ վեցերրորդ դասարանը հենց ես եկա ես արդեն երկու հոգու ճանաչումեի և մի քանի օրում համարյա բոլորին ճանաչեցի։