Posted in Մայրենի

Դպրոցական տարիներս

Ես իմ քյանքում փոխելեմ 4 դպրոց։ Առաջին իմ դպրոցը եղել է <Ադամյան> դպրոցը, այնտեղ շատ լավ չէր որովհետև նա փոքր էր ու հեռու, բայց ես այնտեղ չեմ սովորել երկար մակսիմում երկու ամիս։ Իմ երկրորրդ դպրոցը եղել է <Մեսրոպ Մաշտոց> դպրոցը, այնտեղ ես սովորելեմ ամենա երկարը մինչև չորրորդ դասարան բայց ես այդ դպրոցից ստացա երջանկություն նա շատ լավ դպրոցեր և շատ մեծ, այնտեղ մենք դասերից հետո մնումեինք դասապատրաստման և չէինք կարող գնալ տուն մենք մնում եինք մինչև 17։30։
Իմ երրորդ դպրոցը եղել է <Գազպրոմ> դա շատ մեծ դպրոցեր և ուներ չորս մասնաշենք առաջինում մանկապարտեզներ երկրորրդում դպրոց երորրդում ֆուտբոլի և ըմպշամարտի դաշտ, իսկ չորրորդում սահադաշտ, գազպրոմ դպրոցը շատ մեծ է և լավը, բայց այնտեղ շատ վատեին սովորեցնում և նա հեռուեր ինչպես ադամյան դպրոցը։ ԵՎ վերյին դպրոցը եղել է միջին դպրոցը
<Բլեյան> այստեղ ել է լավ ինչպես մեսրոպ մաշտոցը ստեղ շատ բաներ կան իմ վեցերրորդ դասարանը հենց ես եկա ես արդեն երկու հոգու ճանաչումեի և մի քանի օրում համարյա բոլորին ճանաչեցի։

Leave a comment